You are currently viewing אליפות אירופה בישראל! פריוויו לחצאי הגמר, משחקי הדירוג ובלוג חי למשחק הנבחרת! / עידו יצחקי

אליפות אירופה בישראל! פריוויו לחצאי הגמר, משחקי הדירוג ובלוג חי למשחק הנבחרת! / עידו יצחקי


הבהרה: הפוסט נכתב ביום שישי ותוזמן לפרסום בשבת ב-10 בבוקר.

זהו זה. אחרי שבוע אינטנסיבי, נבחרת ישראל מגיעה אל רגעי האמת ורחוקה שני משחקים בלבד מזכייה היסטורית באליפות הביתית. 12 נערים בגילאי 18-20 ומאמן אחד עם חיוך כובש סחפו אחריהם מדינה שלמה שנואשת לכדורסל ישראלי מהסוג הזה. הנערים הללו הצליחו לגרום לכולנו להתאהב בהם, לרגש אותנו ולשמוח כ"כ שיש לנו דור כזה של שחקנים. הערב, צפוי לנו ערב חצאי הגמר הגדול, שיכלול בתוכו גם את משחקי הדירוג אשר ייקבעו מי תשרוד בדרג א' ומי תנשור לדרג ב'.

משחקי דירוג מקומות 13-16:

14:15: לטביה – פולין, זיסמן (שידור ישיר בערוץ היוטיוב של פיב"א).

16:30: סרביה – איטליה, זיסמן (שידור ישיר בערוץ היוטיוב של פיב"א).

בעוד לטביה ופולין סומנו מראש כמועמדות וודאיות לירידה, סרביה ואיטליה הן הפתעה עצומה. נזכיר כי שלוש נבחרות נושרות לדרג ב', ולכן שתי המפסידות במשחקים הללו יינשרו אוטומטית, בעוד המנצחות יעפילו לקרב גורלי ביניהן שיתקיים מחר. ממה שראיתי עד כה בטורניר, הפולנים הרשימו אותי יותר מהלטבים ולכן אלך איתם. סרביה, שהייתה מועמדת למדליה אך שני הפסדים בשלבי הנוקאאוט גררו אותה להילחם על חייה, מגיעה כפייבוטרית למשחק נגד איטליה – אותה היא גם ניצחה במשחק בשלב הבתים ב"בית הישראלי". אני אהמר על ניצחון בדו ספרתי לזכות הסרבים. כך או כך, אחת מן מעצמות הכדורסל האלו תשחק בשנה הבאה בדרג ב'. הפרחים לפיב"א.

סרביה ואיטליה במפגש בשלב הבתים. הפעם הן נלחמות על חייהן. (FIBA.Basketball)

 

משחקי דירוג מקומות 9-12:

18:45: מונטנגרו – אוקראינה, זיסמן (שידור ישיר בערוץ היוטיוב של פיב"א).

21:00: יוון – סלובניה, זיסמן (שידור ישיר בערוץ היוטיוב של פיב"א).

במשחקים חסרי כל משמעות והיגיון, ייפגשו בזיסמן במקביל לחצאי הגמר מונטנגרו ואוקראינה, וכן יוון וסלובניה. המאמנים צפויים לבצע רוטציות רחבות ככל הניתן והכוכבים הגדולים עשויים לנוח.

 

משחקי דירוג מקומות 5-8:

14:15 ליטא – קרואטיה, דרייב אין (שידור ישיר ב-5LIVE).

16:30: בריטניה – טורקיה, דרייב אין (שידור ישיר ב-5PLUS).

הקרב בין ליטא וקרואטיה עשוי היה להיות מעניין אילו היה בעל משמעות לטורניר. בכל מקרה, הליטאים נבחרת חזקה ועמוקה יותר ולכן ינצחו. במפגש השני, טורקיה צפויה לגבור בקלילות על הבריטים – שכנראה יסיימו במאזן 6:1 את הטורניר אך במקום השמיני.

 

חצאי הגמר:

18:45: ספרד – גרמניה, דרייב אין (שידור ישיר ב-5PLUS).

והרי התחזית: מלחמת עולם. הספרדים מגיעים במאזן נקי מהפסדים לשלב חצי הגמר, כשבאמתחתם ניצחון קליל על גרמניה בשלב הבתים. אבל כפי שכבר כתבתי כאן כמעט בכל יום, אם יש שחקן שהרשים אותי מאוד באליפות הזו, הן ביכולת שלו על המגרש והן באימפאקט שהוא משרה על קבוצתו, זהו פיליפ הרקנוף, הפורוורד הגרמני של ראסטה וכטה שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים בשלב הבתים בהם גרמניה הפסידה (גם לספרד). לכשחזר לשחק בשלבים המכריעים, הוא נראה נפלא וכך גם כל נבחרתו. גרמניה הביסה את יוון ובריטניה בדרך לחצי, שם צפויה לה יריבה חזקה בהרבה. ספרד הגיע ארצה כאחת המועמדות הבכירות לעמוד בפודיום, כיוון שמבין הנבחרות הנחשבות לחזקות (ליטא, סלובניה, צרפת, סרביה וקרואטיה) הייתה היחידה שלא שיחקה באליפות העולם U19 בשבוע שעבר. הספרדים הציגו את הסגל הטוב ביותר שלהם כאן בארץ במטרה ברורה: לזכות בגביע. החבורה הצעירה, בראשות סרג'י מרטינס מברצלונה וקרלוס אלוסן מריאל סארגוסה (נרכש ע"י ריאל מדריד לפני כחודש) נראתה טוב מאוד באליפות ושיחקה כדורסל חכם. נגד הטורקים בשלב רבע הגמר, ניצחו הספרדים הודות להחטאת עונשין 1.2 שניות לסיום של מוסטאפה הטורקי, וכך העפילו לחצי. הגארדים הספרדים (אלוסן, בוסקטס, מיגל גונזאלס) נראים לי מוכשרים בהרבה מאלו הגרמנים (מתייאסק, אוביסיי). השאלה הגדולה היא כיצד הקו הקדמי של ספרד יתמודד אל מול הפיזיות של גרמניה. בסופו של דבר, ספרד היא מדינה עם תרבות כדורסל מפותחת בהרבה מזו של גרמניה (עם כל הכבוד לנוביצקי ודניס שרודר), ובעוד ספרד U20 זכתה פעמיים באליפות אירופה והגיעה 7 פעמים לגמר, גרמניה מעולם לא העפילה לגמר האליפות. אני אהמר שהמסורת תנצח. ניצחון ספרדי ב-5-10 הפרש.

עדכון: נודע לי כעת כי ג'ואל פארה, הפאוור-פורוורד הבכיר של ספרד נפצע, ולא צפוי ליטול חלק במשחק. ספרד בבעיה רצינית מאוד, וההתמודדות מול הרקנוף הופכת לקשה יותר.

גם ספרד וגרמניה נפגשו כבר בשלב הבתים. מי תעפיל לגמר? (FIBA.Basketball)

21:15 ישראל – צרפת, דרייב אין, (שידור ישיר ב-5SPORT).

63, 40, 57, 60, 61. המספרים הללו אינם מספרים שמילאתי בטופס לוטו השבוע, אלא כמות הנקודות שצרפת ספגה בכל אחד מן המשחקים ששיחקה באליפות. מדובר על ממוצע ספיגה של 56.2 נק' למשחק!! ההגנה הטובה באליפות פוגשת את ההתקפה השנייה בטיבה עם ממוצע של 88.2 נק' למשחק. קרב בין שתי נבחרות שהפוכות לגמרי זו מזו בסגנון, ומי שתמשוך יותר לכיוון שלה, עשויה להיות גם זו שתנצח.

קודם כל, כשמדברים על נבחרת צרפת, חשוב לציין פרט חשוב מאוד: אילו צרפת הייתה מגיעה עם הסגל החזק ביותר שלה עד גיל 20, היא הייתה רומסת כל נבחרת בדרכה. לשחקנים בסגל הנוכחי בקושי היה מקום להיכנס ברוטציה. תאו מאלדון בן ה-18 (פרוספקט לטופ 3 בדראפט 2020) משחק עם הנבחרת הבוגרת, בן גילו – קילייאן הייז (פרוספקט לטופ 10 בדראפט 2020), היה אמור להופיע כאן בארץ ונכלל בסגל המורחב לאליפות אך לא הגיע מסיבות לא ידועות (כנראה מנוחה). כך גם מלקולם קאזלון (פרוספקט לסיבוב שני בדראפט הקרוב). ויש כמובן את סיקו דומבויה שכבר נבחר ע"י הפיסטונס בבחירה ה-15 בדראפט האחרון. תוסיפו את ג'יילן הוארד בן ה-20 שקיבל לאחרונה חוזה בפורטלנד לאחר שלא נבחר בדראפט האחרון, ואת אוליבר סאר ממכלת ווייק פורסט שצפוי להיבחר בדראפט הבא. אם כל השמות הללו לא הספיקו – אזי ישנו גם את ג'ואל אג'אי שכיכב באליפות העולם U19 בשבוע שעבר ממכללת גונגזה היוקרתית. בקיצור, הבנתם. צרפת קיבלה דור זהב שמורכב משנתונים 2000 ו-2001, וכבר הוכיח את עצמו כשזכה במדליית כסף באליפות העולם U17 לפני שנתיים (הפסידו בגמר לארה"ב). לאליפות אירופה בישראל צרפת הגיעה עם הרכב טלאים שמורכב בעיקר משנתון 1999.

תוצאת תמונה עבור ‪theo maledon‬‏
תאו מאלדון במדי נבחרת צרפת הבוגרת. מועמד לטופ 3 בדראפט הבא.

 

"הרכב הטלאים" של צרפת הצליח להביא אותה בפעם השנייה ברציפות למפגש בחצי הגמר נגד ישראל. בפעם הקודמת ישראל הביסה 57:83. מאותו מפגש, נשארו בסגל הצרפתי רק שני שחקנים: טימות'י באזילה ואיבן פאברייה. בעוד באזילה משמש כגבוה הפותח בנבחרת הצרפתית הנוכחית, איבן פאברייה הוא בתפקיד כוכב הנבחרת. הפורוורד, המשחק בליגה השנייה בצרפת, הוא המוציא לפועל העיקרי בהתקפה הצרפתית וקלע במהלך האליפות 15.6 נק' למשחק. הוא משחק מחוץ לצבע ואוהב לחדור בעיקר דרך הפינות. בנוסף, הוא למעשה הקלעי הטוב ביותר בנבחרת שלא מצטיינת במיוחד בזריקות מבחוץ (רק 31.5% מחוץ לקשת). היתרון הענק של הצרפתים על פנינו הוא בפיזיות של השחקנים, שכן כמעט כולם כבר בני 20 ומפותחים מאוד גופנית, בעוד אצלנו מלבד אביבי, קשה לשים אצבע על שחקן פיזי בנבחרת. רכזם של הצרפתי, לודוביק בייהרסט המשחק בשטרסבורג, מתנשא לגובה של 1.72 מטר בלבד, ומנהל את המשחק בצורה חכמה. בייהרסט היה נפלא נגד קרואטיה כשסיים עם 14 נקודות והוכיח יכולת אישית גבוהה, אולם נגד אוקראינה בשמינית, סיים עם 0 מ-10 מהשדה. שני שחקנים נוספים שכדאי להזכיר הם דילן אפו-מאמא – בחור מאוד שרירי וחזק עם אתלטיות שטרם פגשנו, ויוהאן שופאס, שוטינג גארד עם קליעה סבירה שיודע לייצר נקודות בעצמו.

מלחמת הסגנונות היא זו שתכריע. בהיעדר הכישרון, הצרפתים משחקים על כל השעון והולכים להתקפות ארוכות, בעוד הנבחרת שלנו מנסה לשחק כמה שיותר מהר. כמו הקרב בין קליבלנד של בלאט לגולדן סטייט ב-2015. צרפת הפיזית והכבדה בתפקיד קליבלנד, ישראל הקופצנית והמהירה בתפקיד גולדן סטייט. המפתח של המשחק יהיה לרוץ, לרוץ ולרוץ. הבנו שבמשחק העומד אנחנו לא טובים, ואם יש תחום הגנתי בו הצרפתים הצטיינו במיוחד הוא נעילת הצבע במשחק העומד. הצרפתים ייכפו עלינו לזרוק מבחוץ, והרבה, והאחוזים מחוץ לקשת הערב יהיו קריטיים.

איבן פאברייה. הכוכב הגדול של נבחרת צרפת בסגל הנוכחי.

 

אני יכול להעריך שההגנה שלנו תתקשה בצבע מול הפיזיות והאתלטיות שהצרפתים מביאים עמם ויהיה מעניין מאוד לראות כיצד בית הלחמי יתכונן לכך. נגד ליטא, ראינו את ישראל שומרת הרבה פחות אזורית ושמה את דני אבדיה ונועם אביבי למטה בכדי שייסגרו את הצבע. השיטה הזו אכן עבדה טוב נגד הליטאים אשר דומים לנו באופן יחסי. הפעם, נגד צרפת, זה יהיה סיפור אחר לגמרי. לדעתי, שינוי בחמישייה שיכניס את חנוכי על חשבון זיס/פורת לחמישייה הינו מתבקש על מנת להכניס יותר גובה ופיזיות מול הקו הקדמי של הצרפתים. קרביץ ומדר ימשיכו לשחק בהגנה באיזור קשת השלוש, ועד כה עשו עבודה מעולה בלחץ על הגארדים היריבים. אם יצליח להם גם הפעם, והנבחרת תייצר נקודות ממתפרצות, אני סבור כי נעפיל לגמר.

מאוד אהבתי את מה שראיתי מהנבחרת בשני המשחקים האחרונים והיכולת בהחלט נתנה לי סיבות לאופטימיות בקשר לטורניר הזה. צפיתי לאורך הטורניר בנבחרת הצרפתית ואני אומר חד משמעית שהנבחרת שלנו יותר כשרונית ביי פאר. על אף ההבדלים הפיזיים המשמעותיים, קשה לי להאמין שהם יהיו מה שיכריע את הכף. אני הולך עם ניצחון ישראלי ב-10-15 הפרש.

לטובת שומרי השבת הרבים שמגיעים לדרייב אין לאורך האליפות (ואני ביניהם), פתיחת המשחק נדחתה לשעה 21:15 (בדרך כלל שוחקו המשחקים ב-20:30), ואני מאוד מקווה שאספיק להגיע לאולם עוד לפני הטיפ-אוף. כל הכרטיסים כבר כמובן נמכרו תוך 10 דקות מסיום המשחק עם ליטא. לאופטימיים שבנינו שרוצים להשיג כרטיס לגמר (במידה וישראל תעלה), ממליץ להיכנס לאתר "לאן" כ-10 דקות לפני סיום המשחק ולרענן אותו כל 10 שניות עד אשר תיפתח המכירה. צפויה להיות התנפלות על הכרטיסים אם ישראל תעלה (טפו טפו טפו), ולכן מי שיירצה להגיע ייצטרך לקוות להרבה מזל.

Image may contain: 47 people, crowd and shoes
האם ה"אולטראס" יספיקו להגיע למשחק בצאת השבת?

 

ממליץ לכל גולשי האתר לצפות בכדורסל ישראלי מהנה ומרגש. באמת. למי שאין את הערוץ בטלוויזיה (55), ערוץ היוטיוב של פיב"א משדר את המשחק באיכות מצויינת. מי שנותר ללא כרטיס ונשאר לצפות במשחק מהספה בבית, מזמין אתכם להצטרף אלינו לבלוג החי כאן בתגובות לאורך המשחק.

רק עוד שני משחקים וזה שלנו! בואו נעשה את זה! משאירים את הגביע בבית!

#אל_אל_ישראל!

עידו יצחקי

בן 19, גר בשוהם. כותב על פוטבול, NBA וכדורסל נוער ישראלי. אוהד מכבי ת"א בכדורגל, כדורסל, כדוריד, כדורעף וזריקת דוקים למרחקים.
Subscribe
Notify of
259 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אייל
אייל
20/07/2019 10:34:29

קרובה לזכייה היסטורית?! היא אלופת אירופה המכהנת!
צרפת נבחרת הגנה מעולה אבל בינונית מאוד בהתקפה

יוני
יוני
20/07/2019 10:43:56

יופי של פוסט

Gl
Gl
20/07/2019 11:34:04

תודה עידו מקווה שתגיע בזמן למשחק
ישראל טובה משמעותית מהצרפתים ואם לא נגרר למשחק חפירות ננצח בקלות
כמו כן נצטרך לעשות כמה התאמות בעיקר במשחק העומד , מרשים אותי מאוד היכולת שלנו לקלוע משלוש לדעתי היום נוכל לראות גם יותר את אופק מלכה בגלל הרכז הנמוך שלהם דבר שיגדיל עוד יותר את יכולת הקליעה שלנו מי שלא מכיר הבן אדם מכונת שלשות . העיקר שנמשיך להנות

רועי ויינברג
20/07/2019 11:34:31

תודה רבה עידו, פריוויו אדיר. כיף לקרוא

מנחם לס
מנחם לס
20/07/2019 12:12:06

נהדר. יופי של פריוויו

תומר
תומר
20/07/2019 13:36:05

הלואי ואתבדה אבל נראה לי שהאופטימיות הזו מוגזמת מאוד.
נבחרת צרפת אולי פחות כשרונית (מה זה בדיוק?) אבל ההבדלים בפיזיות ובאתלטיות מכריעים.
לדעתי בגלל היתרון הזה של הצרפתים יהיה הרבה יותר קשה ללחוץ אותם מאשר כל נבחרת אחרת. גם משחק המעבר שהיה נשק אדיר של הנבחרת, מבוסס על שליטה בריבאונד הגנה ולא נראה לי שמול הצרפתים יהיה קל להשיג שליטה כזו.
מהמר על משהו כמו 75:65 לצרפתים ושוב – הלואי שאני טועה.

גושה
גושה
20/07/2019 14:02:50

ושוב תודה על הפריויו

ברבור שחור
ברבור שחור
20/07/2019 14:36:06

עשר ומעלה לנבחרת…וקרב קשה מול הספרדים בגמר

חובבן
חובבן
20/07/2019 15:31:55

יש לי כרטיס!
נתראה באולם

ינון יבור
ינון יבור
20/07/2019 17:09:48

סרביה בדרך לדרג ב'?!?
מינוס 18 באמצע הרבע השני.
זה כמו שמכבי תרד ליגה פה בארץ

ינון יבור
ינון יבור
20/07/2019 18:03:29

וואו. 23 הפרש, חמש וחצי דקות לסוף.
רעידת אדמה בכדורסל האירופי

עקיבא
עקיבא
20/07/2019 17:24:09

אני רואה שחורות, שלא לומר שחורים.
הצרפתים יבואו חמים אש בגלל סלומון טאקה.
המפתח, כרגיל, אצל הג'ינג'י.
עמית זיס וההגנה שלו.

טייס אוטומטי
טייס אוטומטי
20/07/2019 19:56:53

תודה רבה, כיף לקרוא.
האנזי גנאד זה הגרמני מספר 1, ככה דרך אגב

אסף
אסף
20/07/2019 20:07:13

הנבחרת צריכה לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב עד עכשיו. ללחוץ ולראות כמה שיותר. אל תשאלו אותי למה אבל איכשהו מצאתי שיר מילדותי שמתאים בול לנבחרת הזו:.
https://youtu.be/7LWXrx8Uo6w

אסף
אסף
20/07/2019 20:08:05

ללחוץ ולרוץ כמובן

פקה פקוביץ'
פקה פקוביץ'
20/07/2019 20:59:44

למישהו אכפת מהמשחק הזה חוץ מהתקשורת ספורט הישראלית? וכמה סקאוטים שקיבלו חופשה בחינם על חשבון הקבוצה.

אור
אור
20/07/2019 21:03:19

לאף אחד לא אכפת שהכרטיסים נגמרו תוך דקה מתחילת המכירה, או במילים אחרות מה אתה רוצה?לא אכפת לך אז תתעסק בדברים שכן.

מאגסי בול
מאגסי בול
20/07/2019 21:01:17

אחת מנקודות התורפה המשמעותיות של הנבחרת היא סגירה בריבאונד הגנה. צרפת מאוד פיזיים ויכולים לקלוע הרבה בהזדמנות השנייה. אם נצליח למנוע מהם את זה ונקלע באחוזים סבירים מעבר לקשת ומהעונשין (אבדיה…) אז אנחנו בגמר.
אל אל ישראל!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/07/2019 21:07:20

פריוויו מעולה, תודה רבה
אני אישית חושב שהצרפתים יהיו משוכה גבוהה למעבר, מקווה שהבחורים יצליחו. מחזיק אצבעות

אסף
אסף
20/07/2019 22:02:25

קדימה .הזדמנות לתפוס ג'וב רציני…

עגל
עגל
20/07/2019 21:20:26

החברה שלנו פתחו נורא, כנראה מתרגשים מהמעמד

רותם אלרן
20/07/2019 21:21:49

פתיחה מזעזעת, מקווה שיתאפסו על עצמם

זיו פנמה
זיו פנמה
20/07/2019 21:22:04

פתיחה מבישה. דיברו יותר מדי לפני.
נראה איך הם יוצאים מהבור הזה של 11-0 ב2 דק'.

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:22:12

חחח איזה נוקאאוט בפתיחה.
איבדנו כדור בכל התקפה והם עושים כרצונם בהתקפה שלהם.

רותם אלרן
20/07/2019 21:23:32

בשתי דקות איבדנו ארבעה כדורים

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 21:22:14

איזה ניגוב הצרפתים עושים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 21:23:12

איטליה שולחת את סרביה לדרג ב' – לא יאמן (על המשחק הנוכחי אין ממש מה לרשום)

זיו פנמה
זיו פנמה
20/07/2019 21:23:16

נראה מי ייקח על עצמו את האחריות. גם בהתקפה וגם בהגנה

מאגסי בול
מאגסי בול
20/07/2019 21:27:33

דני אבדיה

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:25:40

איזה הגנה יש לחבר'ה האלה

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:26:31

והלבן המחמד בפוינט גם נראה שועל.
בינתיים מתאוששים

Lavar
Lavar
20/07/2019 21:30:29

פורת, מספר 17 עושה עבירה, והכרוז אומר seventy one, porat. חשוב פעם בעבירה שלו אחר כך. רק בישראל

רותם אלרן
20/07/2019 21:32:43

אבדיה עם 5/5 מהקו בינתיים

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:34:30

משחקים נגד חבורה של אפולו קרידים משוכפלים

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:35:34

מותר שירת נשים באולם?

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:37:53

זה משחק לפייטרים, צריך את אלבר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/07/2019 21:38:02

הבו לינקים

רותם אלרן
20/07/2019 21:39:50

יש ביוטיוב של פיבא

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 21:40:46

תרשום ביוטיוב FIBA u20

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/07/2019 21:42:00

מצאתי בנבדל

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:39:03

אין כמו אלבר חברים

רותם אלרן
20/07/2019 21:40:09

וואלה צודק

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 21:43:22

😂😂

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:40:39

אמרתי לכם שזה משחק לאלבר!

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:41:19

קלטתי אותו משחק קודם, הבנאדם ווינר ופייטר לא נורמלי

זיו פנמה
זיו פנמה
20/07/2019 21:41:43

וואללה, לא יאומן כי יסופר.
מי שלא ראה את הרבע הזה לא ראה כדורסל בחייו

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:44:28

100+

רותם אלרן
20/07/2019 21:41:52

איזה יופי של סטף רבע

רותם אלרן
20/07/2019 21:42:05

סוף

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 21:42:45

תשאיר את זה סטף רבע

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 21:42:23

סטף רבע זה טוב 😂😂😂

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 21:41:54

ריצת 20-4!! וואו

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 21:42:02

מנגבים חזרה איזה קאמבק

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 21:52:13

השאלה מי יהיה בסוף החומס בפיתה או בבאגט

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
20/07/2019 21:42:16

https://twitter.com/BleacherReport/status/1152308365390839808?fbclid=IwAR0qxtVBadPxppPA9N0lJLjthlxTvrNE-QK6HAiwVsOFJblmODnSbjjwvIU
אני כבר משפשף ידיים בהנאה,לכבוד השיקוציאדה שמגיעה אלינו בטיסה,
יוסטון ווי גוט א פאקינג קקי פרובלם,
שום טיטול לא יעזור פה😝

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:51:48

חחח ממשיכים לשוט לכיוון הקרחון ושמים גז.
זה יהיה מפואר

זיו פנמה
זיו פנמה
20/07/2019 21:42:22
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/07/2019 21:57:57

הסתדרתי אבל תודה וגם לשאר המסייעים.

no funny shtuff
no funny shtuff
20/07/2019 21:42:37

איזה רבע יא-אללה.

אור
אור
20/07/2019 21:42:38

העומק של מדינת הגמדים עדיף על זה של הצרפתים, מקווה שבהמשך יחזיקו מעמד גם מול ההרכב הראשון שלהם

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:45:39

זה יהיה קרב איגרוף של 15 סיבובים, אם ננצח נצטרך להשאיר שיניים, דם ודמעות על הפארקט

no funny shtuff
no funny shtuff
20/07/2019 21:46:29

בינתיים זה רק אבדיה ואלבר וקצת אדם..

אסף
אסף
20/07/2019 21:51:08

והרבה דם וציפורניים

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:49:27

טונה של כישרון

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:49:01

ג'יי ג'יי אלבר לא מתכוון לוותר

אסף
אסף
20/07/2019 21:50:33

אשכרה תואם בראה..

רותם אלרן
20/07/2019 21:53:03
Reply to  אסף

או רדיק

אסף
אסף
20/07/2019 21:49:29

אבדיה מוכיח שהוא שחקן של מעמדים גדולים. אלבר לא מפחד משום דבר וים מדר מראה לנו שלפעמים גם לנחיתות פיזית יש מחיר, עוד לא נכנס ממש לעניינים הערב.
הנבחרת שלנו יותר מוכשרת ונראה שיותר עמוקה…

עגל
עגל
20/07/2019 21:50:47

הצרפתים אתלטים שזה מדהים. אותה ששיטה כמו בקבוצת הכדורגל הלאומית.
עלה מס׳ 3 הזה, לא יודע איך קוראים לו, קלע, חסם, ואז חטף וקלע שוב.
המזל שלנו זה שהם נגרים כולם 🙂
כל האולסטארים שלהם נשארו בבית

רותם אלרן
20/07/2019 21:57:27
Reply to  עגל

מזל שלא באו עם דומבויה ומאלדון

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 21:52:05

אבדיה במסר לסקאוטים

אסף
אסף
20/07/2019 22:04:45

+1

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 21:53:54

יש להם שחקן בשם אפרו מאמא??? ראיתי נכון?!

no funny shtuff
no funny shtuff
20/07/2019 22:05:45

חחח…
Affo-mama

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 21:53:59

לא ברור לי למה הצרפתים משחקים התקפות של 24, הם אתלטים ולא כשרוניים במיוחד. כשהם נגררו למשחק המהיר של הנבחרת הם היו טובים יותר לדעתי

שמלוק
שמלוק
20/07/2019 21:56:30

נבחרת חריפה יש לנו

רותם אלרן
20/07/2019 21:56:46

אין על אבדיה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 21:58:11

הנבחרת חייבת את ים מדר

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 21:59:49

תזכורת לחוק בן סהר השני – שחקן באירופה לא יקלע שתי שלשות רצופות. לצערנו בארץ החוק חל גם על הצבע.
בלי קשר תראו מה עושה לחץ על הכדור, שילמדו מאיתנו האמריקאים

מאגסי בול
מאגסי בול
20/07/2019 21:59:53

אפו מאמא הישמעלי הזה טוחן אותנו. אין פיתרון לשחקן כזה

אור
אור
20/07/2019 22:04:36

1+

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:04:58

מי יכול לעמוד מול שם כזה? אתה מוותר מראש

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:04:19

אכן יש להם שחקן בשם אפרו-מאמא !!!

זיו פנמה
זיו פנמה
20/07/2019 22:05:56

וואללה, המתח הזה…..

no funny shtuff
no funny shtuff
20/07/2019 22:07:44

שוויון קשה קשה. לפחות החבר'ה שלנו באו מפוקסים בעונשין.
הצרפתים זרקו משהו כמו 15 זריקות יותר מאיתנו עם כל הריבאונדים האלו בהתקפה..

Gl
Gl
20/07/2019 22:08:10

טוב יצאנו בזול בחצי הזה
כנראה שאבדיה יצטרך לשים היום קרוב ל30 בשביל שננצח

no funny shtuff
no funny shtuff
20/07/2019 22:14:24

אפילו יצאו כבר חולצות
https://images.app.goo.gl/eCBm3RM9HnYMNggC7

רותם אלרן
20/07/2019 22:13:51

כל הכבוד לנבחרת שנלחמת כל רגע ולא מוותרת

רותם אלרן
20/07/2019 22:23:49

הטכנית הכי מפגרת שיצא לי לצפות בה

זיו פנמה
זיו פנמה
20/07/2019 22:25:44

הבעיה היא שאבדיה (סביר להניח) כבר עייף עם כל הלחץ המצטבר הזה, שרובו עליו.
זו צריכה להיות עבודה קבוצתית בשני צידי המגרש

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 22:34:16

14 שלהם נראה כמו מישהו בן 30

no funny shtuff
no funny shtuff
20/07/2019 22:28:52

החמישיה של הצרפתים יכולה להיות מלוהקת לספייס ג'אם 3

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 22:30:05

אבדיה שחקן

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:31:39

אכבר משחק

עגל
עגל
20/07/2019 22:33:47

הרכז של הצרפתים, בייהרסט, מזכיר לי את סקוט סקיילס

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:38:19
Reply to  עגל

יש משהו.
את מי מזכיר לך אפרו מאמא?

עגל
עגל
20/07/2019 22:45:37

לא יודע, יש להם מישהו שדומה לוויגינס, אולי זה דווקא בזילה

אסף
אסף
20/07/2019 22:38:11

נכנס לעניינים ובעיקר מצליח איכשהו להתגבר על הנחיתות הפיזית ,אם רק היו לו את הנתונים הפיזיים הטבעיים של אבדיה

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:39:30
Reply to  אסף

אם לסימונס היו גלגלים… הוא היה משאית זבל

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:09:55

😂😂😂😂😂

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:10:51

סימונס משאית ברינקס הנושאת 170 מיליון דולר

אסף
אסף
20/07/2019 22:36:11

הצרפתים מנגרים מבחוץ…הריבאונד התקפה מחזיק אותם..

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 22:36:17

פרגון יפה מאוד בהתקפה האחרונה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/07/2019 22:37:02

איזה מתח

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 22:37:30

בסוף המשחק יוגש לצרפתים חשבון על שבירת הסלים. צופים בבית ומורטים שיערות – ווסטברוק וסימונס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 22:37:31

2 החטאות מזעזעות של לייאפים… מזל שהצרפתים לא פוגעים

אסף
אסף
20/07/2019 22:37:33

אין סיכוי שמספר 14 של הצרפתים הוא מתחת לגיל 20

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:40:38
Reply to  אסף

זה כמו שרועי בן 14 כבר 5 שנים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 22:42:41
Reply to  אסף

רשמתי את זה גם קודם. גם 25 לא הייתי נותן לו

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 22:51:25
Reply to  אסף

😂😂 זה תעודות הלידה של קונגו

no funny shtuff
no funny shtuff
20/07/2019 22:37:33

מן הגורן ומן היקב. קשה קשה.
חייבים לקלוע את הלייאפס האלה.

Gl
Gl
20/07/2019 22:39:04

מה זה לימוז של פעם? איזה נגריה
צריך לדעת לקחת גם משחקים כאלה

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 22:39:28

שלשה שניה עם הקרש 🤦

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:41:38
Reply to  דה שוט

מחכים להתפוצצות של ראס

אור
אור
20/07/2019 22:41:36

רז אדם מזכיר לי את ריגודו, עם הראש הצידה (מודה שזה די קלוש)

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 22:41:50

הקוסט טו קוסטים של אבדיה משביחים לו את הערך הרבה יותר מכל שלשה שהוא קולע. רמה מעל השאר בבירור

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:42:20

ואבדיה בודירוגה נייד וזריז יותר

אור
אור
20/07/2019 22:43:04

אבל בלי החצי-מרחק

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 22:45:59
Reply to  אור

סבלנות. זה לא שהוא סימונס, הוא רק צריך קייץ שקט לעבוד על זה

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 22:47:40

אבדיה חייב לשפר קליעה מכל הטווחים ואחד על אחד בשביל להיות שחקן טוב בnba.

מה שכן הוא מוסר נפלא מוציא התקפות בזמן שומר טוב לרמות האלו כרגע חכם ומשקיע

אור
אור
20/07/2019 22:48:09

ברור, זה גם לא שהוא בודירוגה כרגע (וחצי מרחק זה לא כזה קריטי בימינו)

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 22:46:39

+ 1

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:45:32

בזילה הזה עשוי מבזלת

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 22:45:55

אלבר ואבדיה שוב קורבנות של חוק בן סהר השני,
עגל צודק צרפת כמו בכדורגל, מכים אותך, דורסים אותך, מועכים אותך, בסוף אלופים

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 22:46:18

יאלה שיוויון 57 עם 7 דק לסיום

חובבן
חובבן
20/07/2019 22:47:05

דני נראה עייף

מאגסי בול
מאגסי בול
20/07/2019 22:47:26

מה אומרים? אנחנו ננצח? משחק מאוד מבולגן מתחילת הרבע הרביעי. צרפת גוררים אותנו לסגנון שלהם. אם ימשיך ככה לא ייגמר טוב.
בית הלחמי צריך לגרום להם להריץ את המשחק אחרי סגירה בריבאונד הגנה

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 22:48:27

ילך נגרות עד הבאזר. מה שטוב שהצרפתים נגרי על מרחוק😎

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:49:51

אם ננצח אז רק בהארכה

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:48:31

עם התקדמות המשחק הצרפתים הולכים ונעשים בהירים יותר

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 22:48:56

טמיר ווסטברוק בצרפת זה קייל קורבר

אורי
אורי
20/07/2019 22:49:49

חח איזה קטע בין כל הדתיים והחולצות הלבנות נמצא לא אחר מלירן חולצה אפורה
נ.ב. אם חשבתם שהוא עם חולצה לבנה אז לא הוא כמובן עם האפורה

אור
אור
20/07/2019 22:50:40
Reply to  אורי

חח, הוא נמצא שם מהיום הראשון לאליפות

Gl
Gl
20/07/2019 22:50:48

לצרפתים יש איסור לזרוק ב20 שניות ראשונות של ההתקפה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 22:52:33
Reply to  Gl

מאמן מטומטם. אין להם שום סיבה לשחק לאט. יש להם הגנה חזקה שחוטפת הרבה והתקפה מוגבלת. למה להכריח שחקנים לא מוכשרים לזרוק על סוף שעון?

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 22:56:36

לגמרי מאמן מפגר. אתלטים כאלו רק לחץ וריצה צריכים. משחק עומד לנגרים כאלו…

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 22:50:48

ותודה רבה ל 6 של צרפת

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 22:50:50

בית הלחמי צריך להעביר השתלמות למאמנים באן בי איי. נושא ההשתלמות: לחץ על הכדור

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 22:55:21
Reply to  דה שוט

בnba לא יישמו את זה בעונה הסדירה שוחק שחקנים בפלייאוף המאמנים יפריעו ללברון קאווי הארדן יאניס לאחד על אחד שלהם וקמפיין ווי אר אול וויטנס.

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 22:58:12

חחח לגמרי, עוד בעיה – באנ בי איי קולעים…

עגל
עגל
20/07/2019 22:55:27
Reply to  דה שוט

זו לא חוכמה ללחוץ שחקנים צעירים, זה עובד לא רע. לנסות אותו הדבר בנב״א יכול להיות התאבדות

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 22:58:06
Reply to  עגל

גם בnba זה עובד תאמין לי. בטח שיתיש את הכוכבים. בnba מקובל לתת לכוכב היריבה אחד על אחד. זה המסורת. רק בגמר האחרון סטו מזה באופן מפליא אבל זה היה נדיר ולא יקרה הרבה.

עגל
עגל
20/07/2019 23:10:46
Reply to  עגל

אתה יכול לנסות את זה פה ושם לכמה דקות אבל לא יותר מזה. בנב״א שוברים את הלחץ על ידי מסירה אחת וסל מהיר, התקפה שלוקחת 3 שניות והכדור בסל שלך.

חלב עמיד
חלב עמיד
20/07/2019 22:51:45

עם כל הדתיים המשולהבים בקהל המשחק נראה כמו ריקוד דגלים ביום ירושלים

אור
אור
20/07/2019 22:52:27

אשך, קיללת את אלבר

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:55:18
Reply to  אור

אין מצב, הוא יביא את הניצחון

חלב עמיד
חלב עמיד
20/07/2019 22:57:38

מה הלך פה עכשיו , הילד ווינר שאין דברים כאלה

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:58:53

אני יודע

מאגסי בול
מאגסי בול
20/07/2019 22:53:06

לפי מקורות יודעי דבר, חלק משחקני הנבחרת הצרפתית מתכוונים לפתוח נגרייה אחרי הטורניר.

מאגסי בול
מאגסי בול
20/07/2019 22:55:30

אל יתהלל חוגר כמפתח!

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 22:57:04

אלבר !!!

זיו פנמה
זיו פנמה
20/07/2019 22:57:08

אין מילים

no funny shtuff
no funny shtuff
20/07/2019 22:57:10

אלבר פנטסטי

יואב
יואב
20/07/2019 22:57:21

לוחמים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/07/2019 22:57:36

וואו איזו נבחרת מלהיבה
איזו הגנה אילו חטיפות
אל על ישראל

אור
אור
20/07/2019 22:58:17

רז אדם צריך לקבל חוזה מקס אחרי האליפות הזו

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 23:00:10

הילד גם יודע למסור.
ג'יי ג'יי אלבר

אסף
אסף
20/07/2019 23:01:03

יש מצב שפבריאר (77) אצל הצרפתים הוא הבן האובד של פיליפ רייס??

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 23:02:39
Reply to  אסף

1+ ידעתי שהוא מוכר לי

אור
אור
20/07/2019 23:01:52

זוז מפה

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 23:01:53

אבדיה שחקן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/07/2019 23:01:59

עובדייה עובדייה

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 23:02:05

דני בודירוגה!

אסף
אסף
20/07/2019 23:03:34

כישרון חד פעמי בהחלט!!!

יואב
יואב
20/07/2019 23:02:09

סל ענק של אבדיה

דקסטר
דקסטר
20/07/2019 23:02:32

צמרמורת

אסף
אסף
20/07/2019 23:02:33

שמישהו ידאג לשריין לאבדיה דק' משחק בעונה הקרובה!!
שימון שחרר את הילד לחופשי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/07/2019 23:05:35
Reply to  אסף

נראה לך ששימון קובע משהו?
עברו הימים האלה, מזמן

אסף
אסף
20/07/2019 23:09:34

תכלס צודק רזי. העיקר שלתופעה הזו יהיו דק' העונה!
אלבר נפלא היום.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/07/2019 23:16:01
Reply to  אסף

כולם נפלאים.
מחר ספרד?

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:08:26
Reply to  אסף

במכבי אין דק. שחקנים כאלו צריכים 30 דק כל משחק וכדורים במאני ולהוביל מהלכים בקבוצות כמו גליל נהריה וכו. כנל לגבי סוזמן. אין להם מה לחפש במכבי או בהפועל ים.

אסף
אסף
20/07/2019 23:10:23

ברור, הצרה שאין סיכוי שמכבי תיתן לו את האפשרות הזו בקבוצה אחרת…

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:11:58
Reply to  אסף

למה מכבי חופשי תשאיל אותו אם הוא יבקש. רק לא להפועל ים או תא

no funny shtuff
no funny shtuff
20/07/2019 23:09:15
Reply to  אסף

100+

דקסטר
דקסטר
20/07/2019 23:07:35

אסור להם לחשוב רק על השעון הם צריכים לשחק גם כדורסל..
אם ישנה הזדמנות טובה גם אחרי 10 שניות פשוט צריך לשים אותה. זה יגלח יותר זמן מכל אכילת שעון..

אור
אור
20/07/2019 23:08:49
Reply to  דקסטר

אתה מתכוון לצרפתים? 😉

תומש
תומש
20/07/2019 23:08:10

פאאאאק איזו חסימה של דני

יואב
יואב
20/07/2019 23:10:27
Reply to  תומש

וואוו

יואב
יואב
20/07/2019 23:10:14

הצרםתי ממרר בבכי
מזכיר שבסוף מדובר על חברה בני 20

קונאן הברברי
קונאן הברברי
20/07/2019 23:10:31

למכבי יש בודירגה בקבוצה והם מחפשים סמול פורוורד… פאתטיים.
תנו לו את המפתחות!

עגל
עגל
20/07/2019 23:13:31

מכבי תל אביב זו לא לובליאנה, בחיים לא יתנו לו את המפתחות . . .

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:23:38
Reply to  עגל

נכון. לכן לעבור לנהריה גליל וכו… לא חסר קבוצות שיתנו לו 30 דק וגם לזוסמן בלי קשר. אם הם רוצים לפתח דברים של שחקן מוביל הם חייבים כדור ביד ולקבל החלטות ולהתמודד מול הגנות.

במכבי אם בכלל יתנו לו זה יהיה סתם לעמוד על ה3 ולחכות למסירה והגנה כמו לזוסמן שאריות.

קונאן הברברי
קונאן הברברי
20/07/2019 23:29:04
Reply to  עגל

דונציץ הוביל את ריאל בגיל 17
בודירוגה גם בגיל מאוד צעיר.
יש לי תחושה שבמכבי זה דוקא יקרה העונה לפי החיבוק שמזרחי נתן לאבדיה בסוף

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:30:06

צאו מהסרט אבדיה זה לא דונציץ. לא קרוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/07/2019 23:31:55

לא בושה להיות גלינארי…

אסף
אסף
20/07/2019 23:14:02

לא יקרה בחיים לצער כולנו

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:24:11
Reply to  אסף

יבחר השנה בלוטרי מה אתה דואג. אם יהיה מספיק טוב יפתחו אותו בnba

אור
אור
20/07/2019 23:11:57

ניצחון ענק

אסף
אסף
20/07/2019 23:12:05

מדהים שישראל בגמר פעם שלישית ברצף. משהו טוב קורה בעבודה עם הצעירים פה….

יואב
יואב
20/07/2019 23:12:41

מטורף הקליעה היום מהעונשים של אבדיה

עידו גילרי
עידו גילרי
20/07/2019 23:14:37
Reply to  יואב

שמר אותם לזמן המתאים…

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:12:53

יאללה מול ספרד מחר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/07/2019 23:13:18

איפה באנדר ואיפה זופר JR?
לא ייאמן שהראשון נבחר 4 בדראפט.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/07/2019 23:15:33

בנדר בצסקא אבדיה במכבי…

אסף
אסף
20/07/2019 23:15:46

מראה לכולם באליפות הזו על מה נהיים האדיר והמוצדק סביבו

אשך טמיר המקורי
20/07/2019 23:14:23

ניצחון מרשים

זיו פנמה
זיו פנמה
20/07/2019 23:14:37

ענק. אין מילים. החבר'ה האלה (והקהל!) פשוט מדהים

אגב, השלשה של מדר שהעלתה ליתרון 1 אחרי פיגור 2 הייתה רגע מכונן ברבע הזה

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
20/07/2019 23:14:38

לצערי פספסתי אתה המשחק, אבל פשוט תענוג.
נהינו אימפריית כדורסל בנוער, נקווה שבעתיד זה גם יעלה לבוגרים.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 23:18:23

זה מטעה כי בנבחרות אחרות יש הרבה מבריזים ואצלנו לא. אבל אני מקווה שיעבירו חוק מתאזרחים מחמיר כדי שנוכל לראות אותם גם בבוגרים

אור
אור
20/07/2019 23:18:30

אם בא לך יש (או יהיה בקרוב) את השידור המלא ביוטיוב של פיבא, מזהיר מראש קרב חפירות

תומש
תומש
20/07/2019 23:15:35

אל אל ישראל מאד'רפאקרז

יואב
יואב
20/07/2019 23:16:15

מקווה שיצאו מהנבחרות של השלוש שנים האחרונות מספיק שחקני בוגרים
אם כן אני אופטימי

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 23:16:27

יש הדתה בקהל

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:20:53
Reply to  דה שוט

הכדורסל חזק מאד בקרב חובשי הכיפות ותמיד היה כזה

אור
אור
20/07/2019 23:21:21

איפה ג'ורדן היהודי נעלם (תמיד גודמן)

אור
אור
20/07/2019 23:23:05

שמעון אתה שומר שבת?

עידו גילרי
עידו גילרי
20/07/2019 23:26:37
Reply to  אור

בעיקר אזורית

אור
אור
20/07/2019 23:27:26

ממך לא ציפיתי שתיפול בפח..

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:27:12
Reply to  אור

לא. אבל גם בתור ילד ונער ששיחקתי היו איתי בקבוצות המון חובשי כיפות. זה ענף מס 1 שם

אור
אור
20/07/2019 23:28:00

חיקיתי את מנחם שהיה שואל אותך כל פוסט בהתחלה

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:29:11
Reply to  אור

😂😂😂😂😂😂😂😂 איך אתה זוכר את זה

אור
אור
20/07/2019 23:30:26
Reply to  אור

חחחח זוכר הכל 🙂

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 23:23:10

ממש לא חחח מאיפה הבאת את זה

קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
קאווי הוא קייזר סוזה או סייבורג תוצרת סקיינט?
20/07/2019 23:28:45
Reply to  דה שוט

מידע אישי. מי שהביאו את זה בעיקר הם הדתיים האמריקאים.

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 23:32:04

שני חובשי כיפה לשעבר בנבחרת, ברק פלג ואמיר כץ, זה היה לפני 700 שנה ושניהם חזרו בשאלה הרבה לפני הנבחרת

ddd
ddd
21/07/2019 0:30:18
Reply to  דה שוט

מאיר טפירו?
ויש עוד.
זה ידוע שרוב הספורט המקצועי בארץ מפספס לא מעט פוטנציאליים מהמגזר הדתי.

דה שוט
דה שוט
21/07/2019 0:53:36
Reply to  דה שוט

צודק, גם טפירו

אהרון שדה
אהרון שדה
21/07/2019 1:09:59
Reply to  דה שוט

גם טפירו

אורי
אורי
20/07/2019 23:16:55

מסכנים הצרפתים שנה שלישית אם אני לא טועה שאנחנו מדיחים אותם בחצי גמר ואחרי זה מתפלאים למה האנטישמיות בצרפת כזאת גדולה

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 23:18:23

הלחמי לא בסדר, לא מסוגל לפרגן לאבדיה,

קונאן הברברי
קונאן הברברי
20/07/2019 23:26:44
Reply to  דה שוט

גם אני קצת הרגשתי לא נוח עם זה.. למרות שהבנתי מאיפה זה בא לו

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 23:32:48

ישראלי טיפוסי, יצא קטן (מאוד)

אסף
אסף
20/07/2019 23:19:12

אלבר MVP

אהרון שדה
אהרון שדה
20/07/2019 23:21:25

ישראל השלישית בהיבטוריה שעושה 3 גמרים ברצף
הראשונה סרביה עשתה 3/3
השנייה ספרד עשתה 1/3
השלישית ישראל תעשה אינשללה 2/3 .
אגב ישראל וספרד במאזני גמר הנמוכים ביותר מבין אלו שהגיעו לפחות 3 פעמים לגמר ואולי אפילו פעמיים
ספרד 2/7
ישראל 1/4

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 23:24:53

שמישהו יסביר בבקשה למה כאן אנחנו טופ-2 ובבוגרים אפילו לא 8

דקסטר
דקסטר
20/07/2019 23:28:36
Reply to  דה שוט

המיקום הריאלי של ישראל הוא 8-12
ספרד
צרפת
יוון
סרביה
קרואטיה
סלובניה
ליטא
טורקיה
רוסיה

אור
אור
20/07/2019 23:29:45
Reply to  דקסטר

בבוגרים? גם גרמניה יותר טובה ובטח יש עוד כמה

דקסטר
דקסטר
20/07/2019 23:34:31
Reply to  אור

גרמניה וכל השאר זה 50-50
מאמין שאם נפסיק לבכות וניקח לדוגמה את העתודה נגיע רחוק יותר.
קבוצה של 10 שחקנים שכל אחד יודע מה תפקידו.
בנבחרת הסוגרת כל אחד סיגל לעצמו מניירות של כוכב או סמי כוכב לכן התוצאות לא מתקרבות לשם.
כמובן שיש עוד סיבות אבל אני מדבר על השינוי המנטלי ולא התהליך המקצועי שכדאי לעשות בכדורסל.
.
ויהיה חבל מאוד אם השחקנים לא ישותפו במסגרת הבוגרת.

אור
אור
20/07/2019 23:32:37
Reply to  דקסטר

איטליה, אולי גיאורגיה

דקסטר
דקסטר
20/07/2019 23:35:19
Reply to  אור

איטליה די שוות כוחות. גם גיאורגיה.

אור
אור
20/07/2019 23:44:11
Reply to  דקסטר

מסכים, חוץ מאשר גרמניה

דקסטר
דקסטר
20/07/2019 23:48:45
Reply to  אור

בארץ ניצחנו את גרמניה באליפות אירופה ובקדם המונדו הפסדנו בצורה המרגיזה ביותר שאני זוכר בתקופה האחרונה. זאת לא נבחרת שאני לא רואה אותנו מנצחים גם לא ביום שיא שלנו.. בניגוד לשאר ששם נצטרך יום שיא שלנו ויום חלש שלהם.

דה שוט
דה שוט
20/07/2019 23:33:37
Reply to  דקסטר

איפה נוצר הפער? גמר שלישי רצוף

דקסטר
דקסטר
20/07/2019 23:36:41
Reply to  דה שוט

הסגנון של הנבחרת מתאים לטורנירים האלו ולגילאים האלו

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 23:30:43
Reply to  דה שוט

1. בנבחרות אחרות יש הרבה מבריזים/נעדרים. בצרפת לדוגמא, יש 7 כאלו.
2. התפקיד של נחברת עתודה היא לא להיות טובה אלא לגדל 2-3 שחקנים שישתלבו בבוגרת. נבחרת עתודה רחבה אבל חסרת כשרון על לא
תשפיע על הנבחרת הבוגרת. לכן הצלחה של נבחרת עתודה לא בהכרח ממשיכה הלאה.
3. ספציפית היה לנו חוסרים בכשרון תקופה יחסית ארוכה, מה שהתבטא בשהות בדרג ב' של כל הנבחרות הצעירות. השנתונים האחרונים שונים ברמת
הכשרון (אבדיה, מדר, זוסמן), ובתקווה אתה תראה את זה בבוגרת עוד 3-4 שנים (בהנחה והאירופאים בנ.ב.א ימשיכו להבריז ברובם)

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/07/2019 23:34:49
Reply to  דה שוט

יש גם את השילוב של ליגה עניה עם בסה"כ 12 קבוצות + מתאזרחים שיושבים על משבצת של ישראלי אבל משלמים חצי מהמס כמו זר

דה שוט
דה שוט
21/07/2019 0:52:24
Reply to  דה שוט

אני חושב שזה הכל פיזי, אנחנו נשארים קטנים. כספי היה גדול יחסית והגיע רחוק, גם מקל כפול ברוחב ממדר. אבדיה עם גוף סרבי

ארצי משדה יעקב
ארצי משדה יעקב
20/07/2019 23:38:03

אל אל ישראל.
עידן אלבר מדהים במשחקים האחרונים אחרי שלא השפיע רוב המוקדמות. פשוט הצגה שלו היום בהגנה ובהתקפה. תותח!! אבדיה אם לא ייפצע ישכיח את קטש ומיקי עוד כמה שנים.

דיוויד בירד
דיוויד בירד
20/07/2019 23:51:29

מישהו יוע מה קורה עם הכרטיסים? אני באתר של לאן כבר הרבה זמן ואין אירוע בכלל…

דקסטר
דקסטר
20/07/2019 23:53:33

בקיצור הליגה הישראלית- האלופה כבר ידועה ואם לא, זה ממש לא רלוונטי כי מכבי תהיה בליגה הסגורה של היורוליג (ובצדק)
היורדות לא תמיד יורדות והזרים לרוב מחפשים בחורות..
.
אני באמת לא מבין מה מונע מראשי הליגה להכניס את הילדים האלה לקבוצות הבוגרות ושיתחילו לאכול את הפרקט 10 דק' בערב. מה נשאר לנו חוץ מזה? זה לא יזיז לאף קבוצה בליגה את המיקום שלה וזה רק יעשה טוב לשחקנים.
אפילו מכבי ת"א כבר מחוץ לתחרות של הגדולות אז שתתחיל להיות יותר ז'לגיריס ופחות צ'סקא לעניים

דה שוט
דה שוט
21/07/2019 0:55:31
Reply to  דקסטר

הם לא ילדים, ציון בגיל שלהם, גם טייטום לפני שנתיים

איתן
איתן
20/07/2019 23:56:36

בס"ד
לפי דעתי המשחק הזה ביחס עם הקודמים מראה שאבדיה מבין נכון מה עליו לעשות. זו עוד מעלה לשחקן.
מול ליטא שהיא לא נבחרת הגנה משמעותית אלא התקפית הוא זה שסגר את הצבע ונתן הגנה מטורפת. כל האנרגייה השקיע שם. היה ברור שגם אחרים יוכלו להביא נקודות.
מול צרפת, ידע שכל נקודה תהיה קשה. ההגנה שלהם דומיננטית וצריך כשרון להתעלות עליה.
נתן משחק התקפי טוב ולא השאיר נקודות בעונשין

קליי
קליי
21/07/2019 0:28:24

הלחץ על מגרש שלם עשה את שלו- זה הכניס לפאניקה את הצרפתים וגרם להרבה כדורים ולמשחק מהיר עם FASTBREAKS ששם ישראל מצטיינת

סתם
סתם
21/07/2019 1:40:25

משחק נהדר. הפסד (שנראה בלתי נמנע בתחילת המשחק), היה עושה עוול גדול, פיזיות טהורה מול קבוצתה הרבה יותר מוכשרת ומאומנ. טוב שקרה ההיפך, וטוב שאבדיה הגיע.
NBA-wise, דני יצטרך להעלות עוד דרגה את הקליעה שלו מבחוץ, כדי שיכול לשחק את ה-1.
אבדיה לא יכול להיות SF בליגה הטובה בעולם. פשוט לא יכול, לא אשמתו, אין לו את הגנים ומבנה הגוף ומסת השריר הנדרשת ללכת מכות עם קוואי, לברון, יאניס ושות', כולל לוקה. אבדיה הוא לא דונצ'יץ' – הוא יירמס, וההשוואה הזו לא נכונה.
ב-1 לעומת זאת… זה אפשרי. יש לו הנדלס, הוא חתולי, זריז, חכם, אול-אראונד בהגנה, ידיים זריזות וארוכות (הבחור התקרב ל-5X5 במשחק הקודם!), יתרון גובה על כל גארד שיבוא מולו. ועם קליעה עוד יותר טובה – והשיפור היום מהקו הראה שיש לו את זה, הידית קיימת – הוא יכול לשחק שם.

זיו פנמה
זיו פנמה
21/07/2019 4:22:37

הנה המשחק כולו:
https://www.youtube.com/watch?v=SlE1kO2Ck6Y

להנאתכם הצרופה